verzekering tegenpartij wil niet betalen

elsaa
Topic Starter
Berichten: 4

verzekering tegenpartij wil niet betalen

#1 , 07 mar 2016 23:46

Kort geleden hebben we een ongeval meegemaakt. We stonden te wachten aan de verkeerslichten plots kwam er iemand achter ons wagen knallen. Auto perte-total verklaard. Er werd ons gezegd dat we een vergoeding zouden krijgen de waarde van de voertuig voor het ongeval waaronder een wrakwaarde dat de opkoper zal uitbetalen en de rest van ons verzekering. Ondertussen is de wagen verkocht aan de opkoper dat de expert heeft gevonden. De wrakwaarde is uitbetaald aan ons verzekering maatschappij Maar de rest weigerd de tegenpartij te betalen. Wat moet ik doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 08 mar 2016 00:47

Waarom weigert de verzekering van de tegenpartij om u te vergoeden?
Doe beroep op uw rechtsbijstand.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

elsaa
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 08 mar 2016 22:19

Waarom dat ze weigeren weet ons verzekeringsmaatschappij ook niet. Nu zijn we ook onze auto kwijt. En dat allemaal meemaken terwijl we gelijk hebben. İk weet ook niet hoe het ineen zit, het is de eerste keer dat we een ongeval meemaken. Wat ik ben vergeten te melden is dat de politie erbij is geroepen.

Reclame

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 08 mar 2016 22:42

U verzekeringsmaatschappij weet dat niet???!!!
Zij MOET dat weten en actie ondernemen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Algemeen”