Registratierechten

1979
Topic Starter
Berichten: 6

Registratierechten

#1 , 22 feb 2016 20:03

In 2005 veroorzaakte ik een ongeval. Vele rechtszaken volgden. Ergens begin 2013 kreeg ik van mijn toenmalige verzekeringsmaatschappij bericht dat de zaken afgerond waren. Tot ik eind 2013 een nieuwe oproepingsbrief kreeg. Ik stuurde die door naar mijn maatschappij en de advocate, die mij al die tijd vertegenwoordigd had. Aangesteld door de verzekering.
Ik hoorde sindsdien niets meer, dus was in de veronderstelling dat alles opnieuw geregeld was.
Tot vandaag.
Brief in de bus met aanmaning tot betaling van registratierechten. €xx,xx plus €xx,xx boete wegens laattijdig betalen. De 2 aangetekende berichten waarvan sprake omtrent de betaling (beide eind 2014) heb ik nooit ontvangen en/of afgetekend.

Wat te doen?
Ondertussen ben overgestapt naar een andere maatschappij. Vroegere documentatie om dingen eventueel aan te tonen liggen sinds het bericht ivm afsluiting van het dossier bij het oud papier.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 22 feb 2016 20:15

afsluiting van het dossier bij het oud papier.
NOOIT een goed idee. Dergelijke dingen hou je minstens 10 jaar bij

Reclame

Terug naar “Algemeen”