Dat hij een bestek eist om dat verder door te geven aan de maatschapij is normaal echter....
Het probleem dat zich stelt is een lek ergens in een buis van de chauffage, wat gedeeltelijk door mezelf al gelokaliseerd is, maar het probleem verhelpen is andere koek.
De verzekerings agent vroeg naar een bestek, de stielman zei dat hij het niet kon opmaken daar hij zelf niet wist waar en hoe het zou eindigen.
M.a.w. ik weet waar ik begin maar niet waar en wanneer ik eindig!
Ik kan hem daar enkel maar in bijtreden, er is een heel zwaar probleem waar in mijn ogen ook niemand kan van voorspellen wat het zal brengen.
De verzekeringsagent vroeg ons daarstraks dan nog eens om een bestek, de uitleg die we gaven vind hij niet ok, hij vroeg ons dan of we zelf geen schatting konden doen, waarop ik zei het is niet mijn domein of kunde, en daar dan nog eens een waarde op uitspreken als komplete leek kan ik niet.
Wij en de stielman, bezitten geen glazen bol waarin we kunnen kijken van hoe en wat ik dit specifiek geval.
Ik kan (en heb dat ondertussen al gedaan) foto's doorzenden van hoe en wat, het verdere verloop ???
Vermoedelijk hebben ze daar in dat kantoor vele clienten met wel een glazen bol in zulke omstandigheden, wijzelf echter niet.
Kan ik hen op de een of andere wijze per mail of brief duidelijk wijzen op het feit dat we niet houden van zulk een superieure houding ten opzichte van ons, klanten en ook stielman ?
Bedankt alvast voor raad in deze.