Geachte,
op 18 april heb ik mijn bovenarm gebroken tijdens een training in de sporhal met mijn bewegingscoach ( waarbij ook nog andere klanten van hem aanwezig waren ). Nu blijkt dat hij geen ongevallenverzekering heeft voor zijn klanten terwijl dit wel mondeling was gezegd. Hij heeft dan een verhaal verzonnen dat wij twee samen zijn gaan lopen en dat hij me een duwtje gaf om een beetje sneller te lopen en dat ik toen ten val kwam en daarbij mijn bovenarm brak. Dit verhaal heeft hij aan zijn BA verzekering doorgegeven en heeft dit verhaal via mail naar mij gestuurt zodat ik precies hetzelde verhaal zou vertellen. En inderdaad kreeg ik na een tijd een brief van zijn verzekering om mijn verhaal door te geven. Ik heb hier niet op geantwoord omdat ik niet in problemen wil komen en geen fraude wil plegen. Ik heb van de verzekering nog van de bewegingscoach niets meer gehoord. We zijn nu enkele maanden verder, mijn breuk is genezen maar ik blijf veel pijn hebben en wordt beperkt in mijn werkzaamheden. gelukkig heb ik weinig kosten gehad tot nu toe, maar wat moet ik doen als ik ten gevolge hiervan pijn blijf hebben en/of toch nog dure medische kosten krijg.
De bewegingscoach werkt ondanks dat hij trainingen geeft die volgens mij niet geschikt zijn voor obesitas patiënten, samen met de obesitaskliniek en ik vrees dat ik voor de pijn die ik nu continu heb en eventuele toekomstige kosten of pijn en smartengeld nergens meer kan aankloppen omdat ik eerlijk ben geweest en geen verzekeringsfraude wilde plegen.