Brandverzekering

simeon
Topic Starter
Berichten: 38

Brandverzekering

#1 , 23 mei 2013 16:08

Hi,

Vorige week was ik aan het schoonmaken en is er een emmer omver gevallen over mijn apple notebook.
Ik heb deze binnen gegeven bij de apple winkel die uiteraard geen garantie meer bieden en reparatie is ook economisch niet meer interessant.
Nu heeft iemand mij gezegd dat dit mogelijk onder de brandverzekering valt. Ik geloof hier niet echt in, maar wou het toch eens navragen :-)

Bedankt,

Gr

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38770

#2 , 23 mei 2013 19:44

uw emmer uw appartement uw apple notebook[/b]
uw verzekering

bosprocureur
Berichten: 6891

#3 , 24 mei 2013 09:01

uw emmer uw appartement uw apple notebook[/b]
uw verzekering
En ook uw brute pech, vrees ik :shock:

Reclame

Artesia
Berichten: 66

#4 , 24 mei 2013 22:56

Hi,

Vorige week was ik aan het schoonmaken en is er een emmer omver gevallen over mijn apple notebook.
Ik heb deze binnen gegeven bij de apple winkel die uiteraard geen garantie meer bieden en reparatie is ook economisch niet meer interessant.
Nu heeft iemand mij gezegd dat dit mogelijk onder de brandverzekering valt. Ik geloof hier niet echt in, maar wou het toch eens navragen :-)

Bedankt,

Gr

Die iemand kletst uit zijn nek tenzij je een 'alle risico' verzekering hebt voor je notebook.

basejumper
Berichten: 4685
Locatie: Diest

#5 , 26 mei 2013 19:38

Het omver vallen van een emmer water is bij mijn weten in geen enkele woningverzekering gedekt. Een woningverzekering is een schadeverzekering voor ernstige schade. Als dergelijke akkefietjes ook gedekt zouden zijn, verdubbelt de premie voor iedereen...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Algemeen”