Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen A.U.B.

dieke
Berichten: 1299

#16 , 07 mar 2007 15:43

Dat zal dan toch inderdaad ook nieuw zijn. Sinds wanneer worden de kosten van de advocaat terugbetaald door de tegenpartij? Zelfs als die in het ongelijk gesteld is??? De procedurekosten, die wel, maar advocaatkosten? Trek snel naar de rechtbank aub, speel het klaar om de kosten van advocaat door de tegenpartij te laten betalen, en speel mij dan dit precedent door.

Volgens onze advocaat is het zinloos te hopen dat wij de advocaatkosten kunnen verhalen op tegenpartij in de rechtzaak die wij momenteel hebben lopen. De rechtzaak is enkel nog hangende om de kosten die wij maakten te kunnen verhalen op tegenpartij die dus in ongelijk gesteld is. En toch zullen de advocaatkosten voor ons zijn.

Hoe een ombudsman van de verzekeringen dan ook zo in het wilde weg durft beweren dat je kosteloos een advocaat zou kunnen inschakelen, is mij een raadsel. Wat mis ik hier???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye
Topic Starter
Berichten: 468

#17 , 07 mar 2007 15:46

Ik houd jullie op de hoogte
geen probleem

Met vriendelijke groeten
Heye Andy

Reclame

Terug naar “Algemeen”