Ik reageerde ook niet naar aanleiding van uw eerste bericht, maar naar aanleiding van uw bericht van vandaag.
Daarin liet u toch echt doorschemeren dat u van mening was dat de verz.mij. schuld trof, en niet u.
En ik viel u niet persoonlijk aan trouwens, ik spreek in de algemeenheid der zaken.
Ik begrijp uw frustatie. Het gaat hier tenslotte om sluikse verkooptrucjes.
Maar wanneer je er in trapt, of wanneer je je bankbewegingen niet goed genoeg controleert ben je daar wel zelf verantwoordelijk voor.
Dat leek u in eerste instantie goed te begrijpen, maar in tweede instantie wat minder
Ik heb hetzelfde meegemaakt met Telenet.
Een helpdeskmedewerker had een verandering van mijn diensten doorgevoerd die ik niet gevraagd had.
Dat heeft mij enkele maanden 40 euro te veel kost.
Toen ik daar achter kwam heb ik de veranderingen ongedaan gemaakt, ingaande vanaf dat moment.
Terugbetaling eisen van hetgeen Telenet mij te veel had gekost heb ik nooit overwogen. Simpelweg omdat ik vond dat het mijn eigen schuld was.
Had ik mijn rekeningen maar beter in de gaten moeten houden.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)