Verzekering als syndicus

WP002
Topic Starter

Verzekering als syndicus

#1 , 31 aug 2010 23:22

Ik ben syndicus van een complex met een 20-tal garages (eigenlijk betonnen bakken, het woord garage is veel gezegd). Ik heb die taak eertijds op mij genomen omdat niemand anders van de mede-eigenaars het wou doen, ook al omdat professionele syncidusbureau's klere duur zijn en feitelijk geen service bieden (behalve je geld incasseren). Met de nieuwe wet op het mede-eigenaarschap verhoogt echter de aansprakelijkheid van de syndicus, en ik wil me hier tegen verzekeren.
1. Wat voor een soort verzekering is dit (ik neem aan dat dat niet onder de gewone familiale valt)?
2. Welke maatschappijen bieden dit aan?
3. Hoeveel kan dit naar (grove) schatting kosten?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
FrankV

#2 , 01 sep 2010 02:15

Ik zal u via Persoonlijk Bericht verwijzen naar de website van een welbepaalde verzekeringsmaatschappij die ook wordt aanbevolen door het Nationaal Informatiecentrum voor Mede-eigenaars vzw.
Het verstand is een betere koppelaarster dan dwaze bronst
( Arthur Schopenhauer )

WP002
Topic Starter

#3 , 01 sep 2010 12:06

Ik zal u via Persoonlijk Bericht verwijzen naar de website van een welbepaalde verzekeringsmaatschappij die ook wordt aanbevolen door het Nationaal Informatiecentrum voor Mede-eigenaars vzw.
Hartelijk dank. Ik ga daar mijn licht eens opsteken.

Reclame

Terug naar “Algemeen”