opzegging verzekering!!

lala
Topic Starter

opzegging verzekering!!

#1 , 26 aug 2009 12:05

dag iedereen,

ik had een vraagje ivm mijn autoverzekering: ik heb een autoverzekering tot oktober 2009....ik heb een nieuwe wagen aangeschaft in juni 2009.
Ik heb verz.maatschappij geschreven om contract op te zeggen op vervaldatum( dit is november 2009) .Wat krijg ik in de brievenbus? Pas einde contract november 2010!!!
Kan dit? ik heb mijn contract 3 maand op voorhand afgezegd!!!
Ik kreeg van mijn makelaar te horen dat er een nieuw contract is opgemaakt voor de nieuwe wagen en dat het dan vanaf dan ingaat...
nieuw contract is in juni opgesteld en dan waarom november 2010??

ik vind dit oplichterij!!!

wat kan ik hier tegendoen?

dank u

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scoda1

#2 , 01 okt 2009 17:49

HALLO

Hebt u aangetekend opgezegd ??? U hebt niet gevraagd een nieuw contract op te maken, u of waarschijnlijk uw makelaar heeft een vervanging voertuig gevraagd, geen nieuw contact. Uw opzeg was dus wettelijk.
Een goede raad, plaats uw rechtsbijstand NOOIT bij uw maatschappij BA maar bij een onafhankelijke rechtsbijstandverzkeraar, zij brengen voor u deze dingen in orde.
Voor de goede orde, ik ben zelf makelaar en zou wensen dat dergelijke praktijken niet bestonden.

U zou dan telkens u van wagen zou veranderen opnieuw een jaar vastzitten.......DAT ZIJN DUS LEUGENS !!!

Reclame

Terug naar “Algemeen”