Mme loopt op einde..berekeningen..

delady
Topic Starter
Berichten: 547

Mme loopt op einde..berekeningen..

#1 , 16 mei 2022 15:35

Zoon was passagier in voertuig ongeval, december 2017,
dochter werd als schuldige aangeduid(op welke wijze bespaar ik jullie..)
Maar zoon en dochter zelfde verzekering, woonden toen beiden nog thuis..
Zoon werkte eindejaarsperiode vele overuren als extra..
Nu vraagt de verzekering zelfs loonfichen van september 2016 tot december 2016(was beginperiode op dat. bedrijf) terwijl net in 4de kwartaal 2017 hij veel meer werkte, maw ze vragen meer dan 1j VOOR ongeval,
Kan dat?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 16 mei 2022 16:56

Als je die niet geeft, vrees ik dat ze niet zullen betalen. Mijn boer heeft dat destijds ook voorgehad. 1 kleine info ontbrak omdat hij hiervoor geen documenten kon voorleggen (zwart) Het ging maar over een halve dag werken. Daardoor heeft hij een hele maand niets gekregen. Is wel al van de jaren 80 van vorige eeuw.

delady
Topic Starter
Berichten: 547

#3 , 16 mei 2022 17:18

Als je die niet geeft, vrees ik dat ze niet zullen betalen. Mijn boer heeft dat destijds ook voorgehad. 1 kleine info ontbrak omdat hij hiervoor geen documenten kon voorleggen (zwart) Het ging maar over een halve dag werken. Daardoor heeft hij een hele maand niets gekregen. Is wel al van de jaren 80 van vorige eeuw.
Dat belooft...

Reclame

delady
Topic Starter
Berichten: 547

#4 , 18 mei 2022 20:24

Ze vragen dus bewust meer als een jaar geleden de loonstaten op gezien hij toen nog geen vast contract had en er interim werkte..
Mag dat?

delady
Topic Starter
Berichten: 547

#5 , 29 mei 2022 16:36

Is het normaal dat de verzekering de belastingbrief ten tijde van ongeval vraagt teneinde "de gemiddelde aanslagvoet te kunnen hanteren"????

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 29 mei 2022 17:54

Uw zoon was betrokken bij een ongeval in december 2017. Normaal dat ze dan de inkomsten moeten weten van die periode, en niet die van vandaag.

delady
Topic Starter
Berichten: 547

#7 , 31 mei 2022 09:47

Ze vragen ook loonbrieven op van 16 maanden voor zijn ongeval om zijn overwerk te kunnen bewijzen tijdens eindejaarsperiode..
Berekening zou aan de hand van 4 laatste loonbrieven gebeuren?
Maar eindejaarsperiode start toch niet in september..

Terug naar “Algemeen”