Invullen hospitalisatieaanvraag

MattoBoss
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

Re: Invullen hospitalisatieaanvraag

#16 , 01 feb 2021 13:52

Ik heb nadat mijn hospitalisatieverzekering van het werk gestopt werd (swt) mij een hospitalisatieverzekering genomen bij cm. Als je dit onmiddellijk doet (binnen de 3 maand) diende er geen formulieren ingevuld te worden aangaande eventuele ziektes en dergelijke. Bij mijn echtgenoot had ik de fout gemaakt dat niet onmiddellijk te doen en dan dienden we wel dergelijke aangifte te doen van bestaande aandoeningen.
Mijn hospitalisatie van het werk stopt eind maart, dus vanaf dan heb ik nog 3 maanden om zonder al dat papierwerk terug ergens binnen te geraken? Das al goed nieuws! Ga maandag eens bellen, als ik iemand te pakken krijg natuurlijk...
Kan je niet bij de verzekeraar van je werk een offerte vragen om je daar privé te verzekeren. Dan heb je ook geen gedoe met invullen vragenlijsten, wachttijden, ... wordt vaak zo gedaan en dan kan je als je er niet tevreden bent op je gemak altijd uitkijken naar een andere verzekeraar
Ik wou/wil niets meer te maken hebben met de omgedraaide pagina, dus wou ik ook de hospitalisatie elders aanvragen. Intussen heb ik de aanvraag reeds gedaan bij mijn eigen mutualiteit.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Algemeen”