Onjuiste informatie

Rhodos2014
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Onjuiste informatie

#1 , 25 aug 2020 17:52

Ik heb een auto gekocht onder garantie, even in het kort. Omdat er problemen waren met de auto en omdat de tegenpartij drie tegenexpertises heeft geweigerd kreeg ik van mijn rechtsbijstand een voorstel een schikking of ik mocht procederen. Omdat ik niet wilde procederen omdat het voor mijn gevoel wel heel lang kon duren ging ik voor de schikking. Toen kwam mijn verzekeringsagent met het volgende, ik zou niet accoord gaan met de schikking en hij en de advocaat garandeerde mij dat de looptijd max. 3 maanden zou duren. Onder die voorwaarde ben ik schriftelijk accoord gegaan. Inmiddels loopt het dossier bijna 12 maanden en het einde is nog lang niet in zicht. De advocaat ontwijkt mij als ik terug kom op de drie maanden die hij mij had toegezegt mijn verzekering zegt maar altijd nog even geduld. Nu is mijn vraag wat kan ik hiermee en tevens hebben ze de rechtsbijstand onnodig op kosten gejaagd. Alvast dank voor ev reakties. Renato

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding