Beslag van mijn auto

Mauro
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Beslag van mijn auto

#1 , 30 jul 2020 19:20

Naam firma verwijderd - JurecaBE -moderator

Beste ,

5 jaar geleden kocht ik mijn auto voor X en het veronderstelde contract van 60 maanden dat al is verstreken en al is betaald. Twee maanden geleden ontving ik een e-mail vanX -Finance waarin stond dat ik nog 12055,00 euro moest betalen , voor wat ik al betaalde in 60 maanden, dat wil zeggen, ik betaalde 29340,00 euro (maand aflossing + verzekering ), waarbij de waarde van de auto 24000,00 euro was zoals hij was in het bestelbon en met de kosten van de lening bereikte hij 29340,00 euro en meer grappig is dat ik destijds geen contract kreeg en pas na 5 jaar krijg per e-mail omdat ik moest zeggen dat ik geen contract had en alleen het bestelbon en het papieren of verzekeringscontract en waar ik Ik heb gemerkt dat de genoemde € 12055,00 daar wordt genoemd, een verzekering die ik nooit heb gebruikt omdat ik mijn verzekering heb, ik heb ze al die tijd gebeld en ze hebben me net verteld dat je naar X moet gaan en bij X zeiden ze dat dit niet wij zijn het is met X -Finance en ik weet dat is fout van het verkoper van X , hij legde niets uit over het contract( lening ) geen leasing .De ontbrak X t samen met X Finanace die de fout heeft gezien en deze niet zal wijzigen, want bij Nationaal Bank is het tegoed 38000,00 euro en bijX Finance is dit 33000,00 euros zeldzaam maar het is waar en nu kreeg ik weer een brief van zeggen dat ze de auto komen halen als ik niet betaal.
Is dat mogelijk?
Een persoon betaal een auto in 5 jaar en na betaling beleven zonder auto?
Ik weet niet meer wat ik moet doen en wacht dus op verduidelijking of hulp.
Groet
Mauro

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 30 jul 2020 20:04

Nogal een warrig verhaal .

Als het contract een verzekering verplicht, kan je uw eigen verzekering niet gebruiken. Maak kopie van uw overschrijvingen en stuur hen die door als bewijs van betaling.

Reclame

Terug naar “Algemeen”