autoverzekering

swa dendal
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

autoverzekering

#1 , 21 feb 2020 16:48

Mijn autoverzekering is opgezegd zonder dat ik iets door had. Ik was de betaling van mijn autoverzekering helemaal uit het oog verloren omdat ik toen even een bedrijfswagen had. Ik heb uiteindelijk mijn verzekering iets meer dan een maand te laat betaald omdat ik toen de herinneringsbrief in de bus gekregen had. blijkt een jaar later dat mijn polis opgezegd was omdat ik niet betaald had. De verzekeringsmaatschappij heeft mij nooit op de hoogte gesteld, heeft zelfs nooit het geld teruggestort. Ik heb nooit een een aangetekende brief ontvangen omtrent de betaling. Volgens de maatschappij zou ik 3 dagen na het vervallen van de termijn op de aangetekende brief betaald hebben. Maar ik heb helemaal geen brief ontvangen. Het ergste is dat geld en betalingen geen probleem zijn.
Nu heb ik een nieuwe wagen gekocht en is het heel moeilijk om een redelijke verzekering af te sluiten. Wat kan ik hier tegen doen want ik voel mij machteloos.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#2 , 21 feb 2020 17:04

Spreek eens een goede makelaar aan, en doe uw verhaal.

Als er niet meer aan de hand is, maakt u m.i. een goede kans.

Reclame

Terug naar “Algemeen”