Familiale verzekering

Thibautvs
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Familiale verzekering

#1 , 04 feb 2020 07:16

Beste,

Ik heb een vraag i.v.m. onderstaant geval.

Ongeveer een jaar geleden heeft onze kat een gebroken dijbeen opgelopen door een externe persoon. Uiteindelijk werd dit zo goed als alles gedekt door de familale verzekering.

Nu ongeveer een jaar later begint de poes terug last te krijgen aan het been dat werd geopereerd . Eenmaal bij de dierenarts kwam deze tot de conclusie dat de metalen pin die in het bot zit wat omhoog beweegt. Deze pin begint ook te reageren met het weefsel en er onstaat vocht rond.
Nu werd deze pin verwijdert en is alles terug beter.

Bij de factuur van de dierenarts voor de verwijdering van de pin, heb ik gevraagd dat ze de uitleg erbij plaatsen waarom de pin moest verwijdert worden.

Deze stuur ik door naar de familiale verzekering maar deze zegt dat dit niet meer gedekt wordt.

Ik vind dit nogal raar sinds dit een gevolg is van het originele letsel dat wel werd gedekt door de verzekering.

Mvg,
Thibaut

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4615
Locatie: Diest

#2 , 05 feb 2020 20:22

Beste

Door het aanvaarden van de schadevergoeding werd het schadegeval afgesloten. Je kan niet levenslang terugkomen op wat ooit gebeurde...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Terug naar “Algemeen”