Geen terugbetaling wegens alcoholintoxicatie?

evgoeth
Topic Starter

Re: Geen terugbetaling wegens alcoholintoxicatie?

#16 , 19 jul 2011 13:28

Wat ik ook niet begrijp : hun verzekering blijft maar brieven sturen met de vraag voor de naam van de tegenpartij, bij wie hij verzekerd is en de polisnummer.
Maar ze kennen de tegenpartij helemaal niet!
Mijn zus stuurt brief na brief naar hen met de gegevens van de inspecteur die het dossier kent, dat ze het aan hem moeten vragen want dat zij deze gegevens niet krijgen.

Ze heeft nu vorige week voor de 6e (!) keer een brief gekregen met de vraag om de gegevens van de tegenpartij door te geven.
Ik zou dan een bundeltje maken van alle kopieën van de brieven die ik gestuurd heb met de vraag of ze daar gewoon dom zijn of gewoon lui, maar da's dan natuurlijk mijn reactie, en de verzekering moet je in dit geval te vriend houden natuurlijk.

Wat zijn ouders betreft : hij is meerderjarig natuurlijk, en woont ook al lang niet meer thuis, kan niet meer zeggen dan dat deze mensen geld geroken hebben zeker?

Wat zijn eigen situatie betreft : ik veronderstel dat hij wel in de positie zal zitten om een schadevergoeding te vragen, maar wat gaat dat dan zijn? Als je hoort op het nieuws hoeveel verkrachters en moordenaars soms maar moeten betalen dan zal het hier ook gene vette zijn.
Terwijl zijn carrière nu wel om zeep is : hij staat onderaan de ladder, vooraan in de dertig en had gehoopt binnen een jaar of 10 toch heel wat meer verantwoordelijkheid te hebben.
Maar voor zulke jobs heb je goeie ogen nodig.

Hoe gaan ze vaststellen wat hij allemaal misloopt en hoe plakken ze er een bedrag op?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Algemeen”