#3 , 27 jul 2015 17:18
Verzekeraar zegt dat betaling gebeurd in overleg met de expert.
Probleem hier zit bij de garagist deze komt af met twee facturen waarvan 1 klopt en de andere niet.
Ik ben hier al een jaar mee bezig en vorige maand krijg ik ineens bericht van garagist dat de andere wordt gecrediteerd.. Dus eind goed al goed denk ik dan... Ik laat via mail weten dat ik volgende maand terug ben van verlof en doe dan de betalingen zij gingen dan documenten nog op sturen...
Kom ik terug aan en heb niets van documentatie ontvangen en ik krijg te horen dat ze naar de advocaat zijn gestapt (ze hebben een brief gestuurd naar mijn oud adres waar ik nochtans in mijn mail duidelijk heb gezegd dat ik verhuisd ben en heb ook via mail mijn nieuw adres gegeven)...
Het geld voor factuur 1 heb ik ontvangen ze hebben een andere factuur opgemaakt die niet klopt met het bedrag dat ik heb ontvangen van de verzekeraar.
Verzekeraar geeft bedrag van 30 euro en garagist komt af met factuur van 490 euro maar deze wordt dan na bijna 1 jaar gecrediteerd dus ze verwachten het geld van factuur 1 (wat normaal is). Ze maken nog wel een factuur 2 aan van 20 euro voor vervanging nummerplaats... Geen probleem maar ik verwittig via mail dat ik op verlof ben en da ik het nodige doe en dat ze de documentatie (creditnota en facturen) opsturen naar mijn nieuw adres.
Kom ik terug van verlof sturen ze brief van advocaat op met bedrag van factuur 1 en factuur 2 (20 euro) met dwangsommen...
Ik heb nooit factuur 2 gehad!
Vervelende situatie ... Zit ik in voldoende recht om een advocaat in te schakelen?
Laatst gewijzigd door
Appie12 op 27 jul 2015 17:33, 2 keer totaal gewijzigd.