Hallo
hier even mijn verhaal :
ik kreeg hulp van familiezorg gedurende een lange periode .Dit is voor een gewoon gezin zeker niet goedkoop .
op een dag neemt de verzorgende mijn stofzuiger en zuigt er alle as van de kachel in op .Als gevolg stofzuiger werkt niet meer .
na contact met de verantwoordelijke mag ik er van uit gaan dat dit verzekering is en een franchise is van 25€ .Ik moet enkel mijn factuur geven .
Mijn stofzuiger merk dyson is ondertussen 5 jaar oud , heeft 299€ gekost en de maand ervoor had ik nog een nieuwe steel en nieuwe filters gekocht (dit deed ik ieder jaar ) .Deze kosten ongeveer 100€ samen .
Ik bezorg de factuur .Dit was niet voldoende ze hadden een devie nodig hoeveel de reparatie zou kosten en als het niet meer hersteld kon worden prijs van een nieuwe .
Ik ga naar de Electro zaak hier in de buurt .Neem de stofzuiger mee , een paar dagen later ga ik eens horen .KAN NIET MEER GEMAAKT WORDEN MOTOR VOL VAN AS .
dus daar sta ik dan
devie ; kan niet meer gerepareerd worden .prijs zelfde stofzuiger 399€ .
Dus ja wat moet ik doen kan niet zeggen ga elders een goedkopere halen en kan door mijn gezondheid ook niet zonder .
ik neem dus een nieuwe mee met het gedacht dat ik van de verzekering zal uitgekeerd worden ..
NIet dus ik krijg 68 € van de verzekering .slijtage gaat eraf en ik moest hem maar laten maken .
na een paar discussies met familie hulp vind ik dit dut echt niet kunnen .NU ZIJN ZE BEREID OM DIE 25€ VAN FRANCISE TE BETALEN AAN MIJ . volgens mij zijn ze toch onderverzekerd ??
ik betaal voor deze diensten en steek 300€ toe in een maand en dit eigenlijk uit dommigheid .
wat denken jullie hierover ?
groeten Nancy