Autoverzekering op naam van vader

Franciscus
Berichten: 38738

Re: Autoverzekering op naam van vader

#16 , 28 jul 2011 23:26

Dacht zes maanden maar uw dochter riskeert een vervolging voor niet inschrijving, illegale invoer, ontduiking van btw, belastingen en wegentaks.
Dit gaan ze uitzoeken tot wanneer de wagen een vorige inschrijving heeft gehad (in België) info wordt redelijk snel via DIV geleverd ...... als het zoals in België is is het zoiets van de ontdoken wegentaks voor de verdachter periode, enkele malen de taks als boetebedrag en een bedrag van ik dacht €750 maar ik kan het mis hebben.

Wat haar RB betreft zij kan daar in Nederland (Europees) mee blijven rijden maar ze zal elke maal als er een probleem is naar België moeten gaan. Zij kan haar Belgisch (Europees) RB registeren in de gemeente waar ze woont dan hebben ze in Nederland al haar gegevens en kan ze daar ook terecht.
Tevens gaan alle boetes naar u komen als eigenaar van de nummerplaten en geloof me ze komen echt aan.... en u kan best betalen.
Wat kan u beter doen ... koop de wagen zet die op haar naam in Nederland iedereen tevreden.
Betaal desnoods al de aanloopkosten zal veel goedkoper zijn.
Als ingezetene van Nederland mag ze niet met een Belgische wagen rijden...

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Algemeen”