Limited Probleem (2)

Alfa1234
Topic Starter
Berichten: 20
Juridisch actief: Nee

Limited Probleem (2)

#1 , 24 okt 2018 15:50

Ik kom nog even terug op dit oude topic. We zijn hier nog altijd mee bezig:

viewtopic.php?f=42&t=76794&p=527077#p527077

Na een accountant en notaris te hebben gecontacteerd zijn we zo'n 1400 euro verder en kwam vandaag letterlijk het advies:

"Ik zou al bijna overwegen om u te adviseren om naar de rechtbank van koophandel te Hasselt toe te stappen en daar gewoon een faillissement aan te vragen om de boeken neer te leggen.

Dat is misschien nog het meest aangewezen.

Denk dat een procedure voor een gewone stopzetting op basis van deze inlichtingen praktisch onmogelijk of onbestaande is."

Kan er nu echt niemand ons helpen om dit op een normale manier op te lossen en deze vennootschap gewoon te ontbinden? Het kan toch niet dat wij tot het einde der tijden 347.5€ venootschapsbelasting dienen te betalen zonder de mogelijkheid te hebben om handel te drijven OF de mogelijkheid te hebben om de vennootschap te ontbinden?

Ik forward graag de hele emailconversatie met de accountant en notaris prive naar iedereen die hier naar wil kijken...

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding