jezelf laten uitbetalen als jobstudent

babipsylon
Topic Starter
Berichten: 122

Re: jezelf laten uitbetalen als jobstudent

#16 , 11 mei 2018 19:23

het zou vooral indoor doorgaan.. dus 39 meter afstand van woonhuizen zal moeilijk zijn :D
Ik dacht toch dat je altijd in je eigen tuin mocht vliegen, of uw buur nu ver of dicht woont?
Bron? Link?

je hoeft volgens mij helemaal geen animatorbrevet te hebben om les te geven aan kinderen, ik geef al jaren frisbee les aan kinderen zonder animatiebrevet en dat met subsidie van de stad Gent... (de organisator is de frisbee club)
Waar haalt u dat? Bron? Link?



Verzekering zou idd wel aan te raden zijn neem ik aan.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8836

#17 , 11 mei 2018 19:33

Vermits je de respectievelijke regelgevingen van zowel dronevliegen als het organiseren van stages voor jongeren slechts algemeen kent, raad ik je aan die regelgeving grondig uit te pluizen. In je tuin moet je ook de regelgeving ivm drones volgen.... En uiteraard geldt de outdoor regel van 39 meter afstand van de huizen niet indoor.... En je geeft zelf aan dat je in opdracht van de organiserende frisbeeclub les gaf. Wel die frisbeeclub bevestigt om in aanmerking te komen voor een verzekering een heleboel voorwaarden op papier. als je zonder opdrachtgevende organisatie wil werken, moet je je papierwerk en regelgeving uiteraard zelf kennen en toepassen.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”