sluiting vereffening

Eddy 753
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

sluiting vereffening

#1 , 24 jan 2018 12:29

Heb eind 2015 bij de notaris geweest om mijn vennootschap te vereffenen. Daar er nog een onroerend goed in de vennootschap zat en dit nog niet verkocht was, kon ik niet vereffenen in 1 akte. Alles is ondertussen wel vereffend maar nu moet ik blijkbaar nog een publicatie doen voor de sluiting van de vereffening.
Welke gegevens moet ik vermelden en neerleggen op de griffie?
Het is een BVBA
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 jan 2018 12:50

De normale formulieren 2 en de luiken A en C invullen en het formulier 1 luik B gebruiken en neerleggen op griffie, en laten publiceren dus eerst je geld storten en dan met het betaal bewijs naar de griffie gaan + akte van de notaris.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Eddy 753
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 jan 2018 13:04

De normale formulieren 2 en de luiken A en C invullen en het formulier 1 luik B gebruiken en neerleggen op griffie, en laten publiceren dus eerst je geld storten en dan met het betaal bewijs naar de griffie gaan + akte van de notaris.
En wat moet er juist in de publicatie staan? Dat de vereffenaar de sluiting goedkeurt?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 24 jan 2018 14:39

Ja en dat de bvba ontbonden is.

Normaal bij een bvba doet de notaris dit.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”