Wat is het voordeligst?

Bauxiet
Topic Starter
Berichten: 60
Juridisch actief: Nee

Wat is het voordeligst?

#1 , 22 sep 2017 17:42

Dag allemaal,

Om te beginnen mijn excuses voor de nogal vage topic titel. Ik ben nu als student reeds 1 jaar actief als zelfstandige. Als student, om nog ten laste van mijn ouders te vallen kan ik een 6600 euro verdienen per jaar. Hier ga ik waarschijnlijk overgaan en zeker komende jaren, aangezien ik nog meer wil groeien.

Mijn doel is voornamelijk om het geld dat ik verdien, terug te investeren. Eenmaal voldoende, wil ik dit in vastgoed kunnen investeren om nieuwe inkomens te genereren. Aangezien ik zelf ook student ben en niet erg veel tijd heb, zou ik ook met meerdere mensen samen willen werken en deze bij in de vennootschap nemen.

Aangezien ik via een vennootschap zelf kan kiezen hoeveel winst ik uitkeer aan mezelf, lijkt me dit voordeliger. Aangezien ik zo meer geld kan verdienen, maar deze in de zaak kan laten steken?

Wat is het voordeligst volgens jullie, momenteel voor mij? Wat is juridisch en financieel de beste keuze?

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 sep 2017 19:56

Best eens een goed boek lezen over ondernemen in Belgie, ik denk dat je veel dingen door elkaar haalt.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”