LTD in België

tibizla
Berichten: 41
Juridisch actief: Nee

Re: LTD in België

#16 , 14 mei 2017 15:35

LTD IN BELGIE zonder condow in London

Welja kijk er zijn redenen dat je een ltd kan maken maar doe eens normaal

HOEVEEL VENNOOTSCHAPSVORMEN HEEFT BELGIE

Jonges toch

AUB !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tibizla
Berichten: 41
Juridisch actief: Nee

#17 , 14 mei 2017 15:37


Vaak zal het wel neerkomen op niet aansprakelijk willen zijn, maar daar ook weer niet al teveel moeite voor willen doen

.
De grootste reden en is het niet aansprakelijk zijn vanaf de eerste dag.

Daarbij komt het gestort kapitaal, bij een LTD is 1 £ voldoende, en men kan dit met één persoon oprichten.

Als bij huis in Belgie moet alle regels van België volgen ook elk jaar een jaarrekening neerleggen, wel mag het zelfde zijn zoals in de UK dus moet niet op de formulieren van de NBB.

Het interessantste is de LTD gebruiken als werkend vennoot en tevens zaakvoerder zijn, dan is er geen enkel risico bij een faillissement.

En er zijn nog zeer veel voordelen hoor!

Nadeel, kan in Belgie geen leningen krijgen en een bankrekening gaat maar ook moeilijk, de banken zijn de LTD niet graag.

Heb in het verleden ooit verzekeringen willen afsluiten bij een makelaar en die maakte problemen daarover, ik zei goed dan ga ik elders, en bij een grootbank kreeg ik onmiddellijk al de verzekeringen die ik wou op naam van de LTD.

Dus in principe en ik citeer

"
Het interessantste is de LTD gebruiken als werkend vennoot en tevens zaakvoerder zijn, dan is er geen enkel risico bij een faillissement."


IS HET BESTE

boven elke belgische vennootschap wat het ook mag zijn een LTD zetten ?

dat kost quasi niks en je kan mits uw situatie daar wat mee schuiven

tibizla
Berichten: 41
Juridisch actief: Nee

#18 , 14 mei 2017 15:40

Je hebt hier keuze uit

Starters bvba 1 euro dusja wat moet jij met een ltd

Wil je iets hoger neem 6200 euro dat is 1 kwartaal werken als je thuiswoont bam je begint 1/3e volstort

En droom van een NV

dat zijn de 3 vormen en dan heb je wel nog een GCV etc maarja dat is voor al die louche dingen

jeps ik catalogeer GCVs als louche, is mijn recht, geen publiciatieplicht etc , kan zo 100GCVS starten hahah

en AANSPRAKELIJKHEID

daar al aangedacht

Reclame

jef007
Berichten: 1681

#19 , 14 mei 2017 16:49

tibizla,

ik stel voor dat u degelijk juridisch advies geeft of nog beter : zwijg!

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”