Bewijzen basiskennis bedrijfsbeheer
Geplaatst: 01 jan 2017 16:48
Heren,
Ik ben bezig met het opstarten van een nieuwe bvba. In deze constructie zou ik een werknemer zijn en mijn echtgenote de zaakvoerder.
De 1ste stappen zijn gezet, maar we zijn op een probleem gestoten: de basiskennis bedrijfsbeheer.
Op zich zou dit geen probleem zijn, mijn echtgenote heeft een diploma BSO wat haar voor volgens http://www.diplodb.be/ de nodige kwalificaties geeft, alleen... we vinden het niet meer.
De kaft kan tijdens een verhuis zijn verloren, of eventueel nog bij haar ouders liggen. Alle contact met haar ouders is ondertussen al jaren verbroken... In beide gevallen zijn we het m.a.w. kwijt.
Nu is mijn vraag:
Ik ben bezig met het opstarten van een nieuwe bvba. In deze constructie zou ik een werknemer zijn en mijn echtgenote de zaakvoerder.
De 1ste stappen zijn gezet, maar we zijn op een probleem gestoten: de basiskennis bedrijfsbeheer.
Op zich zou dit geen probleem zijn, mijn echtgenote heeft een diploma BSO wat haar voor volgens http://www.diplodb.be/ de nodige kwalificaties geeft, alleen... we vinden het niet meer.
De kaft kan tijdens een verhuis zijn verloren, of eventueel nog bij haar ouders liggen. Alle contact met haar ouders is ondertussen al jaren verbroken... In beide gevallen zijn we het m.a.w. kwijt.
Nu is mijn vraag:
- Op welke manier kunnen we bedrijfsbeheer zoal bewijzen?
- Ik las dat ik als werknemer ook bedrijfsbeheer kan bewijzen. Is dat hier een mogelijkheid?
- Als we geen kopie meer van haar diploma kunnen bekomen, wat zijn dan onze opties?