wat met kosten bij echtscheiding eigen zaak bvba

sax
Topic Starter
Berichten: 7

wat met kosten bij echtscheiding eigen zaak bvba

#1 , 19 feb 2006 18:32

Wij hebben een eigen zaak met stelsel bvba .
Op deze zaak lopen nog leningen,stilaan ben ik toe aan een echtscheiding en mijn vraag is nu wat kan ik doen?
Welk zijn mijn rechten,ik ben gehuwd,mijn man wil mij laten uit de bvba zetten is dat in mijn geval de juiste oplossing?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 20 feb 2006 12:42

Art.257. IEDERE zaakvoerder kan ALLE handelingen verrichten die nodig of dienstig zijn tot verwezenlijking van het doel van de vennootschap... (Wetboek van Vennootschappen 7 mei 1999).

sperwer
Berichten: 1155

#3 , 20 feb 2006 13:57

wat voor jou het beste is??? wil en kan je na je echtscheiding nog samen werken met je parter in de pvba en kan of wil hij dat nog.
wil je alle dagen terug naar die plaats waar je ooit samen gelukkig was
wil je bevelen van hem aannemen of hem bevelen geven.
kan je nog zonder rekening te houden met jullie verleden opjectief beslissingen nemen.
of maakt de echtscheiding juist problemen voor de pvba. overleg goed met je partner en zie wat mogelijk is. hier kan echt niemand anders dan jullie twee op antwoorden, maar hij kan je wel wettelijk uitkopen in het belang van de zaak.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”