beste leden,
Wegens een scheiding moet de maatschappelijke zetel van mijn zaak verplaatst worden. Dit doordat deze momenteel op de samengekochte woning staat, die ik sinds de scheiding heb verlaten. De maatschappelijke zetel wens ik nu te zetten op het handelspand die ik nu huur.
Om de kosten zo laag mogelijk te houden, wil ik dit zelf doen. De centjes kan ik immers goed gebruiken voor andere zaken, sinds de scheiding doordat ik nu de zaak volledig alleen moet draaiende houden.
Heb ik het goed voor dat ik:
1) een verslag moet opmaken van een bijzondere algemene vergadering. Dit zou ik doen via dit sjabloon:
https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q= ... XWY_u3Joyg" onclick="window.open(this.href);return false;
2) formulier publicatie belgisch staatsblad (
http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv_pu ... er1ond.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;) 3 keer invullen met tekst dat maatschappelijke zetel wordt verplaatst van adres A naar adres B.
3) deze documenten binnenbrengen bij rechtbank van koophandel - griffie te Gent (in mijn geval). Dienst vennootschappen.
Ik vermoed dat ik daar dan via bancontact of cash kan betalen?
Is deze procedure correct en de budgetvriendelijkste manier?
Ik hoorde via via ook dat ik eigenlijk alles online kan (ook de griffie) => kan dat kloppen?
Daarna moet ik nog aanpassen bij KBO en BTW op de hoogte brengen? Werkwijze hiervoor moet ik nog verder opzoeken.
Alvast allen bedankt