ik zal kort even de situatie duidelijk maken
ik ben in 2006 in een vzw gestapt als bestuurslid, en werd doorgegeven als schatbewaarder zo blijkt
maar in 2010 ben ik na een zeer zware ruzie met onmiddellijke ingang uit de vzw gegooid, en eerlijk daar was ik ook blij om, want ik wil niets meer met deze vzw te maken hebben. Ik was dan ook niet meer welkom bij alles wat de vzw organiseerde
Vandaag kreeg ik echter een brief van de Sociale zekerheid, waarop ik wordt uitgenodigd voor een verhoord ivm allerhande praktijken (wat precies staat er ook niet in, maar ik vermoed gesjoemel met geld en vrijwilligers statuten).
Zo ben ik dus ook te weten gekomen dat desondanks ik uit de vzw werd gegooid door de voorzitter dat ik nooit uit de statuten werd geschrapt en volgens de overheid dus wel degelijk nog altijd lid ben van deze vzw, terwijl ik dit niet wist en ook helemaal niet wil
ik weet niet wat ik nu moet doen, want ik wil helemaal niets te maken hebben met wat deze heer allemaal op zijn kerfstok heeft en daarvoor de vzw hoogswaarschijnlijk gebruikt.
Mijn vraag is dus, wat moet ik doen om officieel uit de vzw te worden geschrapt, maar ik wil er uiteraard ook geen geld in stoppen aangezien ik dus ook niet vrijwillig er ben uitgestapt.
En kan mij wat verweten worden in dit onderzoek, daar ik echter sinds 5 jaar totaal niets meer weet wat er zich in die vzw afspeelt, en eerlijk is eerlijk ervoor eigenlijk ook niet, want de voorzitter speelde in feite dictator en wij werden enkel als bestuur aanvaard om zo wettelijk in orde te zijn om een vzw te hebben