Welke elementen dien ik op te nemen in een prijsaanvraag om een goede offerte van een boekhouder te ontvangen?
Ik wil dat ik een vrij duidelijk beeld heb van de jaarlijkse kost, alhoewel dat voor 100% aftrekbaar is.
Deze man zal wel bedrijfsbeheer gevolgd hebben anders kan je geen autohandel beginnen of .....!Heb hier de indruk dat je dringend eens een cursus bedrijfsbeheer moet gaan volgen, want blijkbaar weet je nog niet veel als ik ook uw anders post lees..
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 43&t=44196" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu bij mij was dit in de jaren 60 tijdens mijn patroons opleiding(slagersvakschool van Gent), dan was er van syntra nog geen sprake, en ja je kon zelf u boekhouding doen, ik heb altijd zelf mijn boekhouding gedaan ook voor de vennootschappen, maar heb wel altijd gezorgd dat ik bij bleef, wat voor mij van toepassing was.Nu de algemene cursussen bij Syntra bij mij toch al bijna zo'n 20 jaar geleden waren toch niet zo eenvoudig en van niveau.