Zaakvoerder/Lasthebber ad hoc

michaelb
Topic Starter
Berichten: 8

Zaakvoerder/Lasthebber ad hoc

#1 , 18 aug 2012 14:38

Ik ben zaakvoerder en moet een huurovereenkomst ondertekenen waar ik zelf de verhuurder ben.

http://www.blaccounting.be/nl/actualite ... elang.arcx" onclick="window.open(this.href);return false;

Oplossing
Aanstelling van een zaakvoerder "ad hoc"

Formaliteiten
Een zaakvoerder "ad hoc" aanstellen kan geschieden door een algemene vergadering van aandeelhouders bijeen te roepen. Deze vergadering stelt dus die bepaalde zaakvoerder aan. Dit kan één van die vennoten zijn of een derde zoals uw vrouw, één van uw kinderen, uw boekhouder of iemand anders. Zolang die persoon niet bij de overeenkomst betrokken is.

Kan iemand helpen met het formuleren van het aanduiden van een zaakvoerder "ad hoc". Ik wil de zaakvoerder ad hoc aanstellen voor de ondertekening van de huurovereenkomst en dan dit terug ongedaan maken. Kan dit binnen 1 algemene vergadering/opgenomen worden binnen 1 verslag?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding