bewijs van een handtekening?

anno1991
Topic Starter

bewijs van een handtekening?

#1 , 16 mei 2012 17:06

Ik zit namelijk met een vraag.

Wat is in België de bewijskracht van een handtekening?

Ik heb namelijk een bvba. Ik heb mij (zonder opzet) niet gehouden aan de laatste reglementeringen rond het steken van een schouw.
De eigenaars schreven een brief waar instond dat ikzelf als bvba de kosten voor ...% op mij zou nemen om dit aan te passen aan nieuwe reglementeringen.
Ik heb mijn handtekening hieronder gezet, zonder 'goedgekeurd' erbij te vermelden.

Is het mogelijk nu hierop in te gaan met het feit dat ik dit alleen getekend heb omdat ik het gelezen had?

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 mei 2012 17:56

Eigenaars kunnen ook aangifte doen bij de gemeente wegens illegaal bouwwerk en dus dat er door de bvba een bouwmisdrijf is gepleegd.
Het is maar wat u wenst.
Voor wat de handtekening betreft u zal nu een procedure voor valsheid in geschriften en gebruik ervan moeten opstarten.
Dus naar de politie gaan en daar vertellen dat de eigenaars uw handtekening vervalst hebben.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”