Advertentiies op website

etienne
Topic Starter
Berichten: 3

Advertentiies op website

#1 , 13 feb 2007 17:50

Beste,

ik bezit een website waar al wat volk op zit maar we hopen nog wat door te groeien. We zouden daarom graag wat sponsers aanspreken om door middel van advertenties wat inkomsten te genereren.
Ik heb het niet over google adds of tradedoubler maar winkels aanspreken en voor een vast bedrag/maand hun logo op onze site zetten.

- Wat moet ik doen om dit legaal te regelen?
- Ik ben nog een student en het is niet de bedoeling dat mijn ouders kindergeld verliezen, komt dit in gevaar?

Thx!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
etienne
Topic Starter
Berichten: 3

#2 , 18 feb 2007 13:14

niemand enig idee? Handige links eventueel?

Bibendum
Berichten: 94

#3 , 18 feb 2007 20:22

Had u een bedrag in gedachten dat u maandelijks zou willen binnenhalen?
Als dit laag genoeg is, is er totaal geen probleem.

Reclame

etienne
Topic Starter
Berichten: 3

#4 , 18 feb 2007 23:51

Euhm, als we aan een 50-100 ? per maand geraken zouden we al heel tevreden zijn :)

Wat bedoelt u met "totaal geen probleem"? Dat we niets moeten oprichten, boekhouding bijhouden, ....

Gaan bedrijven die ons eventueel sponsoren niet om een soort bewijs vragen zodat ze dit kunnen inbrengen of zo?
Ik ken er werkelijk niets van, maar ik herinner me dit nog van in de tijd dat we scouts fuiven organiseerden en daarvoor sponsors zochten, dan gaven we ze een soort bewijsje dat ze ons betaald hadden dat zij nodig hadden voor iets.

bosser
Berichten: 44
Locatie: Sint-Pieters-Leeuw

#5 , 20 feb 2007 23:41