stopzetten bijberoep

K0ZZM0
Topic Starter

stopzetten bijberoep

#1 , 17 jun 2011 14:20

hoe moet ik tewerk?

sociaal zekerheidsbijdrage stopzetten
ondernemingsnummer
btwnummer

moet ik daarvoor met de 3 contact opnemen? zoja hoe? waar? email? formulier invullen?

alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 17 jun 2011 14:45

Ga eens te rade bij het ondernemingsloket?

http://economie.fgov.be/nl/onderneminge ... ingsloket/" onclick="window.open(this.href);return false;

K0ZZM0
Topic Starter

#3 , 17 jun 2011 14:49

ik weet dat zij dit regelen voor +-70€...
Maar ik had graag geweten hoe je het zelf kan doen...

Reclame

westhoek

#4 , 17 jun 2011 22:20

Volg maar de raad van Mr. Vandebos, dat is het 'zelf doen'. Elke wijziging is 60...of blijkbaar nu al 70 €.
De rest van de zaken is 'gratis', misschien trek je nog terug van de SZ volgend jaar. De BTW ga je nog wel moeten voldoen.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#5 , 18 jun 2011 15:21

Vroeger kon men dit zelf doen maar nu ben je verplicht om naar een ondernemingsloket te gaan, kwestie van jobs creëren, niet minder en niet meer .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Redrum

#6 , 01 jul 2011 11:37

Vroeger kon men dit zelf doen maar nu ben je verplicht om naar een ondernemingsloket te gaan, kwestie van jobs creëren, niet minder en niet meer .
Vroeger kon je zelf naar het Handelsregister, nu kan je zelf naar het Ondernemingsloket. Wat is het verschil?

Tarief is 77 euro.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#7 , 01 jul 2011 16:38

Het verschil is dat men vroeger voor schrapping men niks moest betalen als het een één mans zaak was.

Verschil = 77 € niet meer en niet min.

Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”