Contract sponsoring verbreken.

c00kie
Topic Starter
Berichten: 5

Contract sponsoring verbreken.

#1 , 27 sep 2006 09:17

Hey,

Vorig jaar in december heb ik 1 of ander contract getekend om mee in te stappen in een systeem van sponsoring van sportclubs. Tot op heden is er nog altijd niks gebeurt, nog geen reclame gemaakt, nog geen initiatief genomen, kortom voorlopig heb ik nog niks vooruitgang geboekt qua marketing. Ik heb hier gelukkig ook nog niks voor betaald, dus daar doe ik al geen verlies aan...
Ik wil wel verder met mijn zaak, en moet dus andere manieren gaan zoeken om naambekendheid te verwerven. Want geen naambekendheid, is geen klanten natuurlijk...
Kan ik met een aangetekend schrijven afstand doen van aankoop op basis van verlies van inkomsten ofzoiets?

Thanks,
c00kie

PS : contract heb ik nu niet bij de hand, moest het nodig zijn kan ik vragen die daarover zouden rijzen deze avond wel beantwoorden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 28 sep 2006 08:52

Lee s het contract eens aandachtig...mss moet U EERST betalen en pas dan een tegenprestatie verwachten, in plaats van omgekeerd!

c00kie
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 28 sep 2006 09:25

Neen, dat zeker niet. Het systeem ging in gang gezet worden januari 2006. Er moesten een aantal zaken aangepast worden aan hun website, en ik moest een kaartlezer krijgen van hen alvorens het systeem effectief in gang zou gezet worden.
Ondertussen heb ik nog altijd geen kaartlezer gekregen, en is het systeem ook nog niet actief, want dit was een systeem met redelijk veel handelaars...
Na 3 mails, jammer genoeg via hun website gestuurd en dus geen bewijs, en 2 telefoontjes, waar ze mij altijd maar vertellen dat het in orde gaat komen, heb ik mijn geld dus ergens anders in gestoken omdat ik graag een beetje reclame zou maken, en mijn zaak niet failliet wil zien gaan omdat ik blijf wachten en wachten en wachten...

(in contract staat, betaling bij levering van kaartlezer...)

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 28 sep 2006 09:51

Stuur aangetekend een ingebrekestelling.

1) Eis: een oplossing v??r 15 oktober ek.(twee weken is een redelijke termijn)
2) Een passende compensatie voor het geleden (klanten)verlies. (zes maand/??n jaar GRATIS reklame)
3) U bij gebrek aan reactie binnen bovenstaande termijn, de overeenkomst als ONBESTAANDE zal beschouwen.

Een overeenkomst be?indigen, ZONDER uw co-contractant ingebreke gesteld te hebben, is GEEN goed idee!!

c00kie
Topic Starter
Berichten: 5

#5 , 28 sep 2006 11:40

Ha ok, dus eerst de ingebrekkestelling.

Thanks. Ik zal dat eerst doen. Het vervolg zal ik laten weten.

antoniojoris
Berichten: 18
Locatie: Brugge

#6 , 27 okt 2006 18:20

Hallo, is er ondertussen al een vervolg in deze situatie?

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”