Overname kinderopvang

Ftm63
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Overname kinderopvang

#1 , 03 apr 2020 02:45

Ik wil graag een kinderopvang overnemen. Het is een vennootschap ik ga de zaakvoerder worden maar kan ik later zelf kiezen hoeveel ik verdien? De vennootschap betaald mijn loon maar heb ik nog winst in een kinderopvang?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 03 apr 2020 16:27

Hebt u een boekhouder? Zelf enige kennis van bedrijfsbeheer? welke boeken men moet houden... wat de omzet is van de zaak en de bruto kost en belastingen...

Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#3 , 06 apr 2020 17:27

De vraag doet me vrezen - en dit is niet beledigend bedoeld - dat u onvoldoende de basis van bedrijfsbeheer onder de knie hebt. Lees u a.u.b. goed in alvorens zo'n stap te zetten.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Reclame


Ftm63
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 14 apr 2020 02:00

Om een kinderopvang op te starten of over te nemen heb ik geen bedrijfsbeheer nodig. Maar het is wel belangrijk dat ik persoonlijk zelf ook meer dan normaal kan verdienen

Ftm63
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#6 , 14 apr 2020 02:01

Ik heb zelf geen boekhouder ik ben nu wel op zoek naar een goede betrouwbare boekhouder die me op weg kan helpen.

Ftm63
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 14 apr 2020 02:01

Ik heb zelf geen boekhouder ik ben nu wel op zoek naar een goede betrouwbare boekhouder die me op weg kan helpen.

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”