ben kleine zelfstandige en heb vragen hoe ik juist mijn verkopen en eigen gebruik ,en vervallen goederen noteer

gen
Topic Starter
Berichten: 38
Juridisch actief: Nee

Re: ben kleine zelfstandige en heb vragen hoe ik juist mijn verkopen en eigen gebruik ,en vervallen goederen noteer

#31 , 20 feb 2020 00:13

eveneens voor breuk en verval is het toch onder 0% zoals u zelf schrijft inschrijven aan inkoopprijs is onder 0 % in kasboek,zo heb ik het geleerd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12770

#32 , 20 feb 2020 07:53

Ik denk dat het antwoord intussen genoeg herhaald is. Wat TS ermee doet mag hij zelf kiezen.

gen
Topic Starter
Berichten: 38
Juridisch actief: Nee

#33 , 20 feb 2020 10:18

Mag ik vragen waarom dit gesloten werd in vorig topic? Er kan toch nog verder over gepraat worden? Waarom dient een forum anders?

Reclame

denlowie
Berichten: 15922
Juridisch actief: Nee

#34 , 20 feb 2020 10:57

Wanneer u vraag voldoende beantwoord is, en dit was zo dan worden hier de topics gesloten, dit is geen praat barak maar een forum voor JURIDISCHE problemen !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

gen
Topic Starter
Berichten: 38
Juridisch actief: Nee

#35 , 20 feb 2020 14:11

ja ok ,maar zit nog op mijn honger, niet echt duidelijke antwoorden,de ene spreekt de andere tegen en door den duur weet je niet meer wat juist is.

Oude Belg
Berichten: 3192

#36 , 20 feb 2020 14:31

Eigenlijk hebt u geen juridisch forum nodig, maar een cursus "handel voor beginners". En dat is heel wat anders.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

LeenW
Berichten: 12770

#37 , 20 feb 2020 15:44

ja ok ,maar zit nog op mijn honger, niet echt duidelijke antwoorden,de ene spreekt de andere tegen en door den duur weet je niet meer wat juist is.
De antwoorden werden gegeven, de enige tegenspraak kwam van "ik had gehoord". Het belangrijkste is dat u een boekhouder zoekt om u de basis uit te leggen.

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”