Arbeidsmarkt

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

Arbeidsmarkt

#1 , 23 jan 2020 11:44

Ik heb gedurende 3 maanden in een lounge/cafe gewerkt waar ze waterpijp en cocktails serveerden. Ik was ingeschreven als student-vennoot maar was gewone werker ik draaide mijn uren en kwam naar huis op het eind van de maand kreeg ik mijn loon. Maar door de controles van politie en douane omdat er bv.werk gerookt waar er niet mocht etc. zijn die zaken ook gelinkt op mijn naam zonder dat ik hier iets van wist. Kan ik dit aanvechten via een advocaat om dit te schrappen van mijn dossier omdat ik bezig ben met Politie proeven en dit brengt miserie met zich mee zulke zaken.

Bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12770

#2 , 23 jan 2020 12:32

Dan bekent u eigenlijk dat u schuldig bent aan sociale fraude, dat lijkt mij ook niet ideaal.

denlowie
Berichten: 15922
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 jan 2020 12:38

U was wel werkend VENNOOT !!!

Leg dit maar eens uit op een rechtbank, als je daar werkt en je bent vennoot dat je niet weet en ziet wat er daar gebeurde.??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Artinius
Topic Starter
Berichten: 37
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 jan 2020 10:23

Zoals ik al zij. Ik was ingeschreven als student ik kon het op voorhand niet weten of deze dingen op mijn naam zouden belanden.. ik zelf heb geen gevolg gehad aan deze feiten ze zijn geseponeerd in mijn geval. Maar kan ik dit via iets of iemand deze feiten laten verdwijnen?

LeenW
Berichten: 12770

#5 , 30 jan 2020 10:33

Hoe kan u dat niet weten? U gaat toch iets getekend moeten hebben?

Feiten kunnen niet verdwijnen.

denlowie
Berichten: 15922
Juridisch actief: Nee

#6 , 30 jan 2020 10:50

Geen enkel rechter gaat u geloven dat je niet wist dat je vennoot was.

Waarom was je aandeelhouder? om in het zwart te kunnen werken, zelfs ook als student gebeurt dit, maar hoe zit het met je sociale bijdragen als zelfstandige - werkend vennoot , die komen ook nog wel eens aan je deur kloppen, ga eens naar een advocaat met specialiteit vennootschappen, die ga je zeker nodig hebben .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”