tradecopier service

Belgiumforextrader
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

tradecopier service

#1 , 19 apr 2019 08:47

Beste members

In de toekomst zou ik graag een trade copier service willen aanbieden, maar ik vroeg mij af of ik aan een bepaalde wetgeving moet voldoen.
Het betreft een forex copier service via het volgende platform https://spotware.com/ctrader/trading/ctrader-copy

Ik weet dat je in België geen forex diensten mag aanbieden( reclame maken), dus is het vooral bedoel voor buitenlanders of Belgen die mij zelf contacteren en niet via reclame tot bij mij geraakt zijn( desnoods laat ik ze een document ondertekenen).

Het copier platform maakt een account aan op naam van de belegger en zorgt ervoor dat de belegger altijd aan zijn geld geraakt en zijn eigen risk kan instellen ( na X % verlies wordt hun copier service gestopt). Dus hun account is onafhankelijk met dat van mij. Het enige dat ik in ruil vraag is een performance fee op het einde van de maand.

Is dit wettelijk in België en Europa om zo een service aan te bieden?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12838

#2 , 19 apr 2019 09:39

Je mag geen diensten aanbieden, dat is meer dan enkel reclame maken.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”