faillissement

Boutrosgali
Topic Starter

faillissement

#1 , 03 jun 2008 20:03

Hallo,

na een tweetal jaren gewerkt te hebben als administratief bediende kreeg ik samen met mijn vriendin een correcte C4. Dit betekende dus dat de werkgever ons een opzegvergoeding van 3 maanden moest betalen, het nodige vakantiegeld enz. Drie dagen erna kreeg ik terug een C4 met reden van ontslag wegens dringende redenen. Natuurlijk een zaak voor de vakbond!

Via mijn vakbond werd dit in proces gestoken en zijn we ongeveer 1,5 jaar verder. Een aantal maanden na mijn vertrek sloot het bedrijf haar deuren.
Ondertussen werd er een eis berekend in een project van dagvaarding van ongeveer 6000 euro te vermeerderen met de kosten geding, wettelijke en gerechtelijke intresten, betekening bevel , beslag enz

Nu werd mij vorige week door de vakbond verteld dat er véél schuldeisers zijn en dat er waarschijnlijk niet genoeg geld voorhanden zal zijn om iedereen uit te betalen. Bijgevolg zal ik waarschijnlijk worden uitbetaald door het sluitingsfonds; zegt men.

Nu mijn vraag; betalen die die 6000euro of die 6000 euro vermeerdert met de de kosten geding, wettelijke en gerechtelijke intresten enz.???

Heeft hier iemand ervaring mee ? :oops:

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding