Valse (mondelinge) afspraken contract

Anoniempje95
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

Re: Valse (mondelinge) afspraken contract

#16 , 27 apr 2017 02:01

Dure affaire in principe niet. Het is aan de wederpartij om te dagvaarden (en de kosten voor te schieten)...
Ikzelf beschik niet over de juiste kennis om zoiets in goede banen te laten leiden, dus een advocaat is wel een vereiste denk ik dan. En daar hangt nogal een tamelijk hoog prijskaartje aan heb ik me laten vertellen, dus ga ik het nog even afwachten en al beginnen met een ingebrekestelling zodat dat zeker al in orde is.
... gewoon beter lezen wat u tekent.
Ik vind het zeer jammer dat het niet meer mogelijk is om mensen te vertrouwen. Ik heb inderdaad zeker mijn lesje wel geleerd nu en zal in de toekomst wel twee keer nadenken (en lezen) bij dergelijke situaties.
Lid van zelfstandige organisatie ... daar eens uw verhaal doen.
Zou wel eens een 'zeer ' gekende organisatie kunnen zijn.
Heb ik al contact met opgenomen gehad. Deze onderneming is zeker al gekend bij hun. Daarnaast lopen er ook al verschillende rechtszaken tegen dit bedrijf voor soortgelijke problemen. Dit was ik dan wel spijtig genoeg een beetje te laat te weten gekomen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#17 , 27 apr 2017 22:22

Aangifte doen bij economische inspectie.

Anoniempje95
Topic Starter
Berichten: 18
Juridisch actief: Nee

#18 , 29 apr 2017 16:12

Aangifte doen bij economische inspectie.
Dat is ook al gebeurd. Al heb ik totaal geen idee wat zij met deze melding uiteindelijk gaan doen.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”