In principe wel, maar ik beeld mij in dat een meerderheid van de Belgen dit niet aangeeft (en dat het bij een groot deel hiervan niet om onwetendheid gaat). Zolang het over kleine bedragen gaat en je onder de radar blijft, tja..Later, als mijn site een succes blijkt te zijn, is de meest logische stap om hiervan gebruik te maken door advertenties toe te voegen.
Nu, ik maak al jaren websites en hier en daar voeg ik wel eens een advertentie toe (om winst te maken of om alleszins mijn onkosten eruit te halen)
maar ik heb nooit geweten dat ik hiervoor een zelfstandige moet zijn. Ik spreek hier dus over die 'geregelde inkomen'.
- Dit is ook het geval bij mijn relatief groot youtube kanaal, de advertentie inkomsten worden gewoon op mijn Adsense account gestort en heb nooit ergens gelezen dat ik hiervoor een zelfstandige moest zijn ook al gebeurt die storting elke maand -
Het kan ook zijn dat ik mij volledig vergis of niet juist heb begrepen wat zo'n geregeld activiteit betekent...
Maar je moet maar eens pech hebben dat ze morgen bij de Fiscus denken van "dit jaar gaan we de internetinkomsten eens aanpakken" en de grootste bedrijven (waaronder een youtube) eens aanschrijven met de vraag een overzicht van de personen met uitbetaalde bedragen boven de xxx euro te geven.