Oh zo, maar als ik het goed begrijp moet ik nog geen commanditaire vennootschap (?) oprichten zolang ik geen advertenties plaats?Ja, maar waarom?Ook deze website is een comm. vennootschap.
1. Omdat de hosting en het onderhoud moet betaald worden.
2. Omdat deze kost gefinancieerd wordt met advertenties op de site.
3. Net omdat deze site zoveel bezoekers heeft en zo populair is, zijn 1. en 2. nodig.
Zoals ik hierboven zei: als blijkt dat de site van de topic starter helemaal geen succes is, en hij er beter mee stopt, zou hij voor niets zelfstandige geworden zijn en voor niets kosten gemaakt hebben.
Niets belet de topic starter om op een goedkope manier de site te lanceren en even af te wachten of hij bezoekers trekt of niet. Hij kan daarna nog de beslissing nemen of hij zelfstandige wil worden of niet.
Zelf heb ik al vele websites gemaakt en er gewoon standaard advertenties aan toegevoegd maar dus dat is zeg maar 'illegaal' of eerder gewoon dom?
Ik denk dat ik ook die manier ga volgen, de website lanceren en wachten hoeveel populariteit het krijgt.
Naargelang het aantal gebruikers zal ik moeten zien wat de beste manier zal zijn om van die site een 'bedrijfje' te maken maar ik denk dat ik wel mensen zal vinden die me daarbij kunnen helpen.
Bedankt voor het advies!