Maar is dit dan echt zwart werk?Voor het meewerken aan zwartwerk kunt ook u vervolgd worden, slecht idee dus.
En zo'n ondernemingsnummer kan men gewoon aanvragen? Zelf ben ik niet bekend met dit systeem, maar studenten onder de 16 kunnen dit dan ook verkrijgen of niet?Er is een manier ja:
Bij registratie laat je ze hun ondernemingsnummer invullen, en deze kun jij via een API controleren.
Freelancer = zelfstandig, en studenten kunnen dit perfect zijn.
Het zou een te grote onderneming zijn om ze allemaal online in te schrijven in het bedrijf aangezien ik vooral een systeem wil creëren waar het portaal (de website) los staat van de interactie tussen de studenten en particulieren.Of je schrijft ze zelf in als werknemer van jouw bedrijf met een studentencontract en laat ze elders werken...
Ow neen, dat bestaal al, een uitzendkantoor...
P.
Zoals LeenW al zei: minimaal 18 jaar moeten ze zijn.En zo'n ondernemingsnummer kan men gewoon aanvragen? Zelf ben ik niet bekend met dit systeem, maar studenten onder de 16 kunnen dit dan ook verkrijgen of niet?Er is een manier ja:
Bij registratie laat je ze hun ondernemingsnummer invullen, en deze kun jij via een API controleren.
Zoals LeenW al zei: minimaal 18 jaar moeten ze zijn.En zo'n ondernemingsnummer kan men gewoon aanvragen? Zelf ben ik niet bekend met dit systeem, maar studenten onder de 16 kunnen dit dan ook verkrijgen of niet?Er is een manier ja:
Ik las ook studentenwerk, niet scholierenwerk.
De andere optie is samenwerken met een interimkantoor, maar dat gaan de meeste niet leuk vinden.
Nog een andere optie is zelf een interimkantoor worden.
Hetgeen jij specifiek zoekt, kan dus niet in België (zwartwerk).