#1 , 28 apr 2015 19:52
Een 5-tal weken terug heb ik mijn BVBA verkocht via bedrijf X aan een ander persoon.
Aangezien het een eindje rijden was voor mij en niet altijd op dezelfde tijdstippen als de koper kon aanwezig zijn,
werd ik alleen op bedrijf X uitgenodigd om de overnamedocumenten te tekenen.
Deze documenten ging hij later die week door de koper laten tekenen en mij opsturen. Ook ging hij de publicaties in het staatsblad verzorgen.
Echter ik heb de documenten nog niet mogen ontvangen, ook zijn de publicaties zijn niet doorgevoerd.
Telkemale ik bedrijf X daarover contacteer, zegt hij dat ze zijn opgestuurd en dat de wijzigingen doorgestuurd zijn naar de rechtbank van koophandel.
Nu reageert bedrijf X helemaal niet meer.
Ook heb ik geen volledige gegevens van bedrijf X of van de koper zelf.
Bedrijf x heb ik gsm nummer, vaste lijn, adres, email en enkel de voornaam van de zaakvoerder(?) (als het al zijn echte naam is)
Gsm en vaste lijn zijn niet terug te vinden in witte gids en als ik het adres google vind ik ook bedrijf x niet terug...ben zelfs niet meer zeker van de naam op den duur.
Aangezien ik mijn volledige boekhouding heb overgedragen en nog geen contract in handen heb, voel ik me niet veilig.
Hoe moet ik dit aanpakken?
Advocaat raadplegen of moet ik klacht neerleggen bij de politie en al de gegevens die ik heb, incl mails en sms berichten doorgeven?
groeten