Opstarten eigen zaak

Evo1020
Topic Starter

Opstarten eigen zaak

#1 , 26 sep 2013 15:03

X
Heeft er iemand ervaring met hen. Deze zouden voor u alles regelen om een zaak op te starten.
Wat is trouwens een EURO BVBA ?
Tevens kan je een bestaande BVBA kopen, heeft er iemand ervaring mee ?

Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Vandebos op 03 okt 2013 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naam/url verwijderd overeenkomstig regels forum

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 sep 2013 15:33

Een EURO BVBA is de S-BVBA hoeft niet onmiddellijk kapitaal te storten, er zijn dar geen goede evaringen mee !

Een BVBA kopen is natuurlijk goedkoper dan er zelf één oprichten, maar dan moet je wel 100% zeker zijn dat er niks maar dan ook niks van schulden op zit, anders koop je de schulden mee, heb er persoonlijk bij een vriend zeer slechte ervaring mee !

Ik zou zelf naar een goede boekhouder gaan voor het oprichten van een vennootschap, wat de link betreft voor het oprichten daar heb je geen persoonlijk contact mede, anders moet ik je zeggen het is natuurlijk de goedkoopste om een vennootschap op te richten.

Bij een boekhouder mag je toch rekenen op een +2000€ oprichtingskosten notaris inbegrepen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

BOFI

#3 , 03 okt 2013 19:31

Beste Evo1020

Mag ik zo vrij zijn te vragen waarom je interesse zou hebben in dergelijke vennootschappen? Er zijn echter heel wat alternatieven indien het louter om fiscale redenen zou gaan. Heel veel hangt af van het "risico" van je activiteiten.

Reclame

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”