hoe gebouw van bvba aanslaan?

jozefa
Topic Starter
Berichten: 116

hoe gebouw van bvba aanslaan?

#1 , 17 aug 2012 16:03

een bvba die mijn zaak opgelicht heeft is veroordeeld tot schadevergoeding maar er is geen geld wel is er een gebouw hoe moet ik te werk gaan om eventueel het gebouw te laten aanslaan ?


heb reeds zoveel an avokaat betaald dat ik eerst zelf stappen wil ondernemen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 aug 2012 16:57

U beschikt over een uitvoerbare titel (een vonnis)?

Naar gerechtsdeurwaarder gaan. Die betekent bevel voorafgaand aan onroerend beslag, daarna wordt onroerend beslag gelegd en moet een verzoekschrift neergelegd worden bij de beslagrechter om een notaris te laten aanstellen voor de verkoop. Dit verzoekschrift moet ondertekend worden door een advocaat (denk ik, maar hier ben ik niet zeker van, ik denk dat art. 1026 Ger. W. op dit verzoekschrift van toepassing is)

denlowie
Berichten: 15931
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 aug 2012 19:48

Maar is deze bouw al volledig vrij van hypotheken???
Zo niet vergeet deze stelling, want het zou je misschien nog meer kunnen kosten wat je denkt, de banken met de hypotheken zijn de eerste aan de verdeeltafel !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

jozefa
Topic Starter
Berichten: 116

#4 , 18 aug 2012 16:30

ja ik beschik over een vonnis maar hoe kan ik weten of er hypotheken op deze bouw staan?

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#5 , 18 aug 2012 16:36

afschrift hypothecair getuigschrift aanvragen bij het hypotheekkantoor

Terug naar “Vennootschappen & Verenigingen”