Beste,
vorige week kocht ik zakelijk een 32" monitor bij de online-shop(heel goed gekend door iedereen door hun snelle levering )
Na installatie bleek die niet goed samen te werken met mijn macbook. Ik kon dit toestel terugzenden naar hun.
Bij het herinpakken merkte ik dat onder mijn sticker waar mijn lever-adres op stond nog een andere sticker kleefde.
Ik kan deze er af trekken en er stond een ander adres op in het Antwerpse.
Blijkbaar was dit toestel al geleverd geweest aan iemand anders en ook geretourneerd. De shop geeft toe dat ze een fout gemaakt hebben.
Moet ik blij zijn dat ik mijn geld terugkrijg ? (als ik niet zou geretourneerd hebben had ik niet gemerkt dat het al eerder eens verkocht en geleverd was.)
Hopelijk krijg ik mijn geld volledig terug. Ik heb geen poot meer om op te staan of drukkingsmiddel mocht dit niet zo zijn.
Is het best gewoon te retourneren en mijn geld af te wachten. Ik heb mails onderling met hun fout.
Of moet ik dit nog eens schriftelijk aanklagen of hoe pak ik dit het best aan? Ik had met Credit-card betaald