Huurcontract handelspand

Bilal
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Huurcontract handelspand

#1 , 15 jan 2019 13:25

Beste

Voorbije zomer 2 maand achtergestaan met de huur door een foutieve berekening van de huur langs de kant van de verhuurder.
Per mail de vraag voor herberekening aangevraagd en gewacht met het betalen van de huur.
Na 2 maanden meteen een VONNIS gekregen van het vredegerecht dat ik er uit moet en het huurcontract werd verbroken.
Zonder enige uitnodiging door het vredegerecht.

Telefonisch contact opgenomen met verhuurder, indien de achterstand meteen betaald werd, ging de samenwerking gewoon verder.
De huur volledig betaald. Ondertussen 5 maanden verder, nog steeds de huur aan het betalen. Maar blijkbaar heb ik dus geen huurcontract aangezien deze is vernietigd door het vonnis van het vredegerecht. Nu vraag ik al 2 maanden voor een nieuw huurcontract, maar wordt ik aan het lijntje gehouden. Ik heb hierdoor dus totaal geen zekerheid, mijn verhuurder kan me dus elk moment uit het pand zetten.

Wat kan ik hieraan doen als ik geen reactie krijg ?

Alvast bedankt.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding