Online platform

Sonja1974
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Online platform

#1 , 14 jan 2019 13:22

Ik ben in juni 2018 benaderd als zelfstandige, door de firma x voor een online platform verkoop. Met een leugen hebben ze mij overtuigd dat dit vanaf eind 2019 verplicht ging worden. Bij deze verkoop, hoorde ook een printer, van een andere firma Z. Een 7-8 tal dagen later kwam ik erachter dat er niks verplicht ging worden, maar het kwaad was al geschied, want de printer was al geleverd, het platform is niet geïnstalleerd. Ik ben direct naar een advocaat gestapt om deze overeenkomst stop te zetten. Ondertussen ben ik nog altijd niet verlost van de printer, en wacht ik sinds mijn laatste bespreking met mijn advocaat begin november op een voorstel tot minnelijke schikking.
Ik vind dan ook dat mijn advocaat ook niet echt tot het uiterste wil gaan...
Waar kan ik nog gaan aankloppen? Wie gaat mij nog kunnen helpen?
Ik ben ten einde raad...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 14 jan 2019 13:39

Kunt u de namen verwijderen? Deze doen niet terzake.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 14 jan 2019 15:49

Hebben zij u op papier verklaard dat het verplicht ging worden? Indien nee, waarschijnlijk noppes.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 14 jan 2019 15:51

Met een leugen hebben ze mij overtuigd dat dit vanaf eind 2019 verplicht ging worden.
Wat exact ging volgens hen vanaf eind 2019 verplicht worden? Kan u ook bewijzen dat ze dit beweerd hebben?
Ik vind dan ook dat mijn advocaat ook niet echt tot het uiterste wil gaan...