kickstarter

bart dekeyser
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

kickstarter

#1 , 28 nov 2018 11:25

Beste,

ik heb een vraag ivm kickstarters.
Ongeveer een jaar en een half geleden heb ik deelgenomen aan een kickstarter : Geen Monsters onder m'n bed. Een rollenspel gecreeerd om te spelen met mijn kinderen.(https://www.kickstarter.com/projects/te ... der-mn-bed)

Deze zou geleverd worden tegen november 2017. Nu ik weet dat kickstarters wel eens kunnen uitlopen en rekening houdende met de tegenslagen waarmee hij te maken had (volgens de updates) kregen we het spel uiteindelijk april 2018 maar niet volledig want er waren nog stukken ontbrekende... Nu weer een aantal maand later in october kregen we te horen dat een deel van die ontbrekende zaken opgestuurd gingen worden.... maar eind november krijgen we nog steeds niets en ook geen respons meer van de maker van het spel... De maat is vol voor mij.... Ik vroeg me af wat ik kan doen....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Issued
Berichten: 1227

#2 , 28 nov 2018 12:54

Weinig tot niets. Kickstarter zelf is niet verantwoordelijk voor de uitvoering van het project. Enkel voor de initiële financiering.

Als je uw geld terug wilt moet je procederen tegen de uitvoerder van het project.
Je kan het bekijken als een faillissement. Dan is er ook weinig kans dat je uw geld nog gaat zien.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”